Selvfølgelig kan du have begge systemer, de kan endda bygges så det ser ud som en bane.nic-1993 skrev: kan man ikke bare lave en fleishman og Märklin bane ved siden a hianden?.
Det giver selvfølgelig nogle udfordringer, men ikke noget der ikke kan løses.
Vogne er du nød til at have 2-skinne hjul på, hvis du vil kunne køre på begge systemer, men 2-skinne hjul og metalskinner er måske ikke den bedste blanding, der er C-skinnen et bedre valg.
Du vil nok også blive nød til at justere nogle hjulafstande, hvis vognene skal kunne køre på begge systemer.
Men det bliver væsentligt dyrere, da der skal bruges dobbelt af flere ting hvis de skal kunne køre samtidig.