Ja, spørgsmålet er om du kan se det. Til sammenligning kan jeg fortælle at almindelige film i biografen vises ved 24 billeder per sekund (24Hz).Frank-O skrev:Når nu det er AC, så må det vel betyde at dioderne egentlig vil stå og blinke med 25hz i dette setup?
Det kunne man. Men jeg vil ikke rigtigt anbefale det, idet den strøm der bruges til dioderne, trækkes gennem sproskiftespolen og skal den spole holde længest muligt, så skal du ikke trække for meget strøm gennem den. Derfor mit råd om at finde lysdioder med så høj effektivitet som muligt (højt antal millicandela), så du kan skrue ned for strømmen.Frank-O skrev: Kunne man så indsætte en kondensator som skal være placeret med et ben på 0 og det andet ben mellem LED Dioderne og Dioden?
Kun sådan cirka. Det kommer jo an på, hvor meget du vil have det til at lyse.Frank-O skrev: Og endelig, er det muligt at få hjælp til at finde frem til de nødvendige komponent værdier?
Jeg har i mit værksted lidt forskellige modstande i et skuffesystem, så jeg altid kan forsøge mig frem, inden den rette størrelse er fundet. Det kan anbefales.
Klaus