Jag förstår inte vad du menar?ErikL skrev: ↑28 apr 2019, 18:16HejsanAnders63 skrev: ↑28 apr 2019, 09:35 Om det är fel i mjukvara så kan Märklin bara ensam lösa problemet med en ny uppgraderingen.
Hur lång tid det kommer att ta vet jag dessvärre inte.
Den förra uppgraderingen fram till nu tog alltså sex och en halv månad för kunder att vänta!!
Jag tycker det är för dålig service av Märklin också med att uppgradera CS3 manualer i olika språk och även förtydliga bättre med bilder i steg för steg att hantera program i CS3 på grund av nyare uppgradering i mjukvara.
Hvordan kan det være du altid er så negativ i dine kommentarer. Hvis du ikke gider det udstyr du har,
hvis du ellers har CS3, så køb dog noget andet og fri os andre fra alt dit brok. Hvis du har problemer med det så ret henvendelse til leverandøren. Vi andre løser det jo ikke da du totalt ikke mener de laver noget du gider.
Ikke for at være uforskammet men du omtaler det altid negativt :)
Märklinister har oftast problem med Märklins system och negativa kommentar är på grund av fel hos Märklin.
Uppgraderingar har också fått negativa resultatet.
Inget fel med att påpeka brister i systemet som kunder får uppleva.
Mycket har kommit till i CS3 men i Märklins hemsidan där man kan ladda ner CS3 manual har där inte förändrats och många frågor ställs till Märklin.