Tilbage melding

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
mugge66
Trafikelev
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: C-skinne

Re: Tilbage melding

Indlæg af mugge66 »

Ikke helt sikker endnu skal lige lave et par flere test´s. Men det lader til at jeg skal bruge extern psu. Det ligner at problemet er løst. men vil lige lave de nødvendige test inden jeg klapper i hænderne ? :-)
moppe
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Indlæg af moppe »

Skulle jeg fejlfinde på det der, så havde jeg taget alle ledninger ud og bygget en lille teststation, med z21 og de to moduler. Så ville jeg lave tilbagemeldinger ved hjælp af trykknapper og teste alle 32 inputs.

Klaus
henho
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: PIKO A Peco Roco
Geografisk sted: Ringkøbing

Indlæg af henho »

Klaus : Kan det sporbesættelses modul Stig fremstillede ikke bruges ? Du var så venlig at bistå med gode råd, dengang.

Jeg bruger Z21 nu, og besat modulerne virker perfekt :-)
Med venlig hilsen

Henrik

2-skinne, medlem af SdMJK. Bruger Z21 på hjemmebanen.
mugge66
Trafikelev
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: C-skinne

Indlæg af mugge66 »

Efter jeg har sat extern strømkilde på spiller det hele perfekt. Jeg får tilbagemeldinger som jeg skal. Det virker mig noget underligt at man ikke kan læse om dette på deres hjemmeside. Jeg har dog ikke adgang til deres forum endnu ?

Men nu tør jeg godt klappe i hænderne :-) og bestiller i dag et extra s88gnd modul
Besvar