Hej
har du en LH100/LH90 (Version 3,6) eller en Multimaus liggende som samler støv, så skriv et par ord. så kan det være at finder ud af noget.
Hilsen Brian
Købes: Multimaus, LH100/ LH90
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Købes: Multimaus, LH100/ LH90
/Ottens
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90
Mangler du en ekstra?
Eller har du solgt dit sæt?
Klaus
Eller har du solgt dit sæt?
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90
Jeg har solgt alt mit Lenz ( købt en Tams i stedet, da den passede bedre til mit hjemme behov. ) men men, jeg mangler en håndterminal. ( og kun denne) og det så er en Multimaus, LH100/ LH90 er ligemeget.
/Ottens
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90
Hvad fik du for dit Lenz sæt?
Jeg går lidt og overvejer om jeg skal have et sådan, men brugtpriserne er lidt til højre og venstre...
Klaus
Jeg går lidt og overvejer om jeg skal have et sådan, men brugtpriserne er lidt til højre og venstre...
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90
har sendt dig en PM, men har du ikke en håndterminal liggende?
/Ottens
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90
Tak for svaret og nej.Lenzuser skrev:har sendt dig en PM, men har du ikke en håndterminal liggende?
Den eneste håndterminal jeg har lige nu er en lokmaus2....
Men, kender du en der har et møg-billigt ethernet interface til salg, så er jeg klar.
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90
Jeg kender en der har et Lan /USB interface til salg. Han har også en LZV100/LH100 (3,6) til salg.
men om det er møg billigt må du spørge ham selv om....
du kan få hans navn og mail adr. her
John Dinesen <jdinesen@live.dk>, bor i Middelfart.
men om det er møg billigt må du spørge ham selv om....
du kan få hans navn og mail adr. her
John Dinesen <jdinesen@live.dk>, bor i Middelfart.
/Ottens
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.