Købes: Multimaus, LH100/ LH90

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
Lenzuser
Stationsbetjent
Indlæg: 33
Tilmeldt: 08 nov 2012, 23:16
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Købes: Multimaus, LH100/ LH90

Indlæg af Lenzuser »

Hej
har du en LH100/LH90 (Version 3,6) eller en Multimaus liggende som samler støv, så skriv et par ord. så kan det være at finder ud af noget.
Hilsen Brian
/Ottens
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4829
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90

Indlæg af moppe »

Mangler du en ekstra?
Eller har du solgt dit sæt?

Klaus
Lenzuser
Stationsbetjent
Indlæg: 33
Tilmeldt: 08 nov 2012, 23:16
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90

Indlæg af Lenzuser »

Jeg har solgt alt mit Lenz ( købt en Tams i stedet, da den passede bedre til mit hjemme behov. ) men men, jeg mangler en håndterminal. ( og kun denne) og det så er en Multimaus, LH100/ LH90 er ligemeget.
/Ottens
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4829
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90

Indlæg af moppe »

Hvad fik du for dit Lenz sæt?

Jeg går lidt og overvejer om jeg skal have et sådan, men brugtpriserne er lidt til højre og venstre...


Klaus
Lenzuser
Stationsbetjent
Indlæg: 33
Tilmeldt: 08 nov 2012, 23:16
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90

Indlæg af Lenzuser »

har sendt dig en PM, men har du ikke en håndterminal liggende?
/Ottens
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4829
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90

Indlæg af moppe »

Lenzuser skrev:har sendt dig en PM, men har du ikke en håndterminal liggende?
Tak for svaret og nej.
Den eneste håndterminal jeg har lige nu er en lokmaus2....

Men, kender du en der har et møg-billigt ethernet interface til salg, så er jeg klar.

Klaus
Lenzuser
Stationsbetjent
Indlæg: 33
Tilmeldt: 08 nov 2012, 23:16
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Købes: Multimaus, LH100/ LH90

Indlæg af Lenzuser »

Jeg kender en der har et Lan /USB interface til salg. Han har også en LZV100/LH100 (3,6) til salg.
men om det er møg billigt må du spørge ham selv om....
du kan få hans navn og mail adr. her
John Dinesen <jdinesen@live.dk>, bor i Middelfart.
/Ottens
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
Besvar