Digital styring af dreje skive

Præsenter din modeljernbane, dit nyeste diorama eller nyeste skud på samlingen. Husk at bruge billeder, så vi alle kan nyde det.
Besvar
Lenzuser
Stationsbetjent
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Digital styring af dreje skive

Indlæg af Lenzuser »

Hej er der nogen i panalet der har set hvor jeg kan erhveve en digital dekoder til min Roco drejeskive?
/Ottens
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
moppe
Lokomotivfører
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Digital styring af dreje skive

Indlæg af moppe »

Lenzuser skrev:Hej er der nogen i panalet der har set hvor jeg kan erhveve en digital dekoder til min Roco drejeskive?
Hvad ønsker du af dekoderen?

Tryk på en knap og drejeskiven kører hen, hvor du vil, eller manuel styring ved hjælp af funktionstaster?

Jeg hjalp på et tidspunkt en tysker med noget lyd til en loksound dekoder, der skulle på en drejeskive. Han løste det ved at lade drejeskiven være "et lokomotiv" og så ellers trykke F1 for at starte (trække styrepinden ud) og styrede så retning/hastighed som retning/hastighed på et lokomotiv. Når den så var ved at være på plads, slap han F1 igen og styrepinden standsede skiven i den rette position.

Klaus
Lenzuser
Stationsbetjent

Re: Digital styring af dreje skive

Indlæg af Lenzuser »

Der en der har hvisket mig lidt i øret (psst LDT)
det er meningen at mit software gerne skulle svinge loks'ne automatisk rundt og smide dem ind i skuret igen efter endt fornøjelse. det kræver bare en sådan en her http://www.ldt-infocenter.com/ttdecr.htm

næste gang må jeg vist hellere lave tråden der hvor det det er meningen.
/Ottens
Peco code 75 , Tams MasterControl, Traincontroller Gold version 8, Smarthand, Trainprogrammer.
Besvar