Nyt forum for cvvest...
Nyt forum for cvvest...
Go rigtig hejsa....
Så prøver vi et nyt forum :) da jeg syntes visse andre er knap så seriøse......hmmm!
Nå til sagen...jeg er helt ny her på siden, og vil gerne dele erfaring med jer entusiaster her på siden mm.
Jeg har fulgt lidt med på sidelinien på forskellige forums, men herinde syntes jeg tingene tages mere alvorligt ;)
Da jeg lige er ankommet skal der lige findes ud af noget med billeder osv....men cvvest har egen hjemmeside, hvor I er meget velkommen
til at kikke forbi....hvis det skulle lyste (cvvest.blogspot.com)
Håber at kunne dele en masse skønne timer med Jer herinde, om vores fantastiske hobby mm.
Mvh: Klaus
Så prøver vi et nyt forum :) da jeg syntes visse andre er knap så seriøse......hmmm!
Nå til sagen...jeg er helt ny her på siden, og vil gerne dele erfaring med jer entusiaster her på siden mm.
Jeg har fulgt lidt med på sidelinien på forskellige forums, men herinde syntes jeg tingene tages mere alvorligt ;)
Da jeg lige er ankommet skal der lige findes ud af noget med billeder osv....men cvvest har egen hjemmeside, hvor I er meget velkommen
til at kikke forbi....hvis det skulle lyste (cvvest.blogspot.com)
Håber at kunne dele en masse skønne timer med Jer herinde, om vores fantastiske hobby mm.
Mvh: Klaus
-
moppe
- Lokomotivfører
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Nyt forum for cvvest...
Hej Klaus (flot navn!)
Velkommen til.............
Klaus
Velkommen til.............
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
gert
- Lokomotivfører
- Geografisk sted: Aalborg
Velkommen - herligt med nok en deltager.
Gert
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
Søren
- Lokomotivfører
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Hej Klaus!
Velkommen til! :-) Jeg håber vi lever op til dine forventninger.
EDIT: Det er jo dig med "storebæltstunellen"! :-) Jeg synes det er et rigtig flot anlæg du har. Jeg er meget imponeret over, så fint det er lykkedes dig at få midterlederen gemt væk. Det ser virkelig godt ud. :-)
Velkommen til! :-) Jeg håber vi lever op til dine forventninger.
EDIT: Det er jo dig med "storebæltstunellen"! :-) Jeg synes det er et rigtig flot anlæg du har. Jeg er meget imponeret over, så fint det er lykkedes dig at få midterlederen gemt væk. Det ser virkelig godt ud. :-)
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
Hejsa.....
Ja det er mig med storebæltstunnelen.....et ønske jeg har haft i mange år, sådan rent anlægsmæssigt :D
Og det med midterlederen, er såmænd ikke det store problem, man kan patinere sig ud af mange forskellige småting på anlægget mm.
jeg har valgt at lægge ballasten selv fra starten af... da det giver det bedste resultat (syntes jeg).
Som I nok har bemærket, så blinker filmen en del.....det er altså ikke en fejl - men kameraet som har optaget....
Flemming og jeg har drøftet problemet....
Varmeste hilsner: cvvest
Ja det er mig med storebæltstunnelen.....et ønske jeg har haft i mange år, sådan rent anlægsmæssigt :D
Og det med midterlederen, er såmænd ikke det store problem, man kan patinere sig ud af mange forskellige småting på anlægget mm.
jeg har valgt at lægge ballasten selv fra starten af... da det giver det bedste resultat (syntes jeg).
Som I nok har bemærket, så blinker filmen en del.....det er altså ikke en fejl - men kameraet som har optaget....
Flemming og jeg har drøftet problemet....
Varmeste hilsner: cvvest
-
bygger01
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
Velkommen i sommervarmen
Den "berømmede" tunnel - er den på Din hjemmeside
Den "berømmede" tunnel - er den på Din hjemmeside
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
Py ha 26 grader.....
Jep det er den, og der er vist et par stanioler på afveje...hi hi
Ma 460 og 466 (synchroniseret)
Jeg forventer at komme igang med en ny film fra anlægget inden udstilling i år...
hygge
Jep det er den, og der er vist et par stanioler på afveje...hi hi
Ma 460 og 466 (synchroniseret)
Jeg forventer at komme igang med en ny film fra anlægget inden udstilling i år...
hygge
-
gmmz
- Lokomotivfører
- Skinnesystem: Tillig
- Geografisk sted: Stilling
velkommen til,
så må vi se om vi kan leve op til dine forventninger ;)
så må vi se om vi kan leve op til dine forventninger ;)
mvh
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
God aften..
Og tak for velkomsterne......
Det er såmænd ikke et spørgsmål om forventninger, imellem os herinde - det jeg syntes er vigtigt er
at den enkelte modelbygger får mest muligt ud af sin hobby, når nu han eller hun bruger den mængde tid som man nu gør.
Og hvis det så kniber lidt med håndværket, eller mangel på en smule viden - tja så er det jo feks her på siden, der kan hentes lidt hjælp :)
Jeg står gerne til rådighed vedr spørgsmål omkring mit eget anlæg, og eller andre ting som vi gennem tiderne har eksperimenteret med...
(det er der så "nogle" andre steder der muligvis har misforstået) ;)
Varmeste aftenhilsner: cvvest
Og tak for velkomsterne......
Det er såmænd ikke et spørgsmål om forventninger, imellem os herinde - det jeg syntes er vigtigt er
at den enkelte modelbygger får mest muligt ud af sin hobby, når nu han eller hun bruger den mængde tid som man nu gør.
Og hvis det så kniber lidt med håndværket, eller mangel på en smule viden - tja så er det jo feks her på siden, der kan hentes lidt hjælp :)
Jeg står gerne til rådighed vedr spørgsmål omkring mit eget anlæg, og eller andre ting som vi gennem tiderne har eksperimenteret med...
(det er der så "nogle" andre steder der muligvis har misforstået) ;)
Varmeste aftenhilsner: cvvest
-
gert
- Lokomotivfører
- Geografisk sted: Aalborg
Hejsa!
Kunne du ikke fortælle lidt om, hvad du især har eksperimentert med - det lyder spændende.
Gert
Kunne du ikke fortælle lidt om, hvad du især har eksperimentert med - det lyder spændende.
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!