Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Magnus
Trafikelev
Indlæg: 14 Tilmeldt: 14 apr 2020, 08:15
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Indlæg
af Magnus » 06 aug 2020, 17:26
Er ved at tegne en sporplan på min CS3+ via min pc.
Men det driller lidt med at tegne spor som det kan se på billedet.
Hvordan får jeg en pænere sporplan uden disse frygtelige buer?
Er der ikke en måde hvorpå man let kan tegne spor så de suger sig fast til det trådgitter man kan få vist når man tegner?
/Magnus
Vedhæftede filer
Mogens
Lokomotivfører
Indlæg: 300 Tilmeldt: 16 dec 2017, 21:21
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C cs 3 + med tp link
Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Indlæg
af Mogens » 06 aug 2020, 18:00
Du skal såmænd blot sætte "spor" symbolet og så trække linier herimellem og så skal du huske at bruge opsætningen hvor du får kvadrater
Med venlig hilsen
Mogens
Kører Märklin. CS3+ og Cs2, tysk materiel, enkelte DK modeller.