Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Hej.
Jeg har en Roco Sølvpil (Ma). Når den starter Motorlyden går det fint, men så snart den bare sætter i gang går motoren op i max omdrejninger, og selv når den stopper igen bliver den ved med de mange omdrejninger.
nogen der ved hvad jeg har lavet
På Forhånd Tak
Med Venlig Hilsen
Per A
Märklin CS3+, C Skinner, 3 Skinne drift. Kælderkøbing modeljernbane. og LGB i Haven
I de gamle MZ med loksound 3 kan man med F7 og F8 ændre køretrin på motoren og dermed får den til at tage fulde omdrejninger selv ved tomgang, hvis man har trykket nok gange på F8.
Den er kun lige startet med det og der er kommet de rigtig lyde fra sølvpilen, det er ken i Nørresundby hobbykælderen det sat den nye decoder i og han lå også nogle ekstra lyde ind måske jeg skal prøve og tage fat i ken ?
Med Venlig Hilsen
Per A
Märklin CS3+, C Skinner, 3 Skinne drift. Kælderkøbing modeljernbane. og LGB i Haven
Det var pænt af dig og jeg ville rigtig gerne. men jeg arbejder alle aftner fra søndag til torsdag men jeg har fri fredag og lørdag ved ikke om det kunne være en muglighed
Med Venlig Hilsen
Per A
Märklin CS3+, C Skinner, 3 Skinne drift. Kælderkøbing modeljernbane. og LGB i Haven