Sælges/byttes, Roco nærtrafikvogn Aimz 261.2 Epoke 5

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
moppe
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Sælges/byttes, Roco nærtrafikvogn Aimz 261.2 Epoke 5

Indlæg af moppe »

Var ved at kigge i min samling i dag og faldt her over en vogn der ikke rigtigt passer ind i resten af materiellet. Derfor kan jeg lige så godt se om ikke jeg kan komme af med den.

Det drejer sig om et perfekt eksemplar af Roco 45047.
Det er en trafikrød/hvid nærtrafikvogn type Aimz 261.2 med nummeret 51 80 10 94 706-8 fra DB Regio - Saarbrücken Hbf Revisionsdato 18.12.96. Modellen udkom i 2003
Med i æsken følger alle tilbehørsdele, som aldrig har været monteret, inklusive de små metalplader der skal bruges, hvis der skal monteres lys i vognen. Vognen har metalbogiesider for optimalt strømoptag.

MIBA lister den som en nyhed i December 2012 til en pris på 41€
http://www.miba.de/neuheit/02/12/roco1.htm

Vognen ser sådan her ud (ikke mit billede)
Billede

Jeg er interesseret i en byttehandel, mine interesser ligger indenfor moderne (epoke 5/6) godstog.
Eksempler kunne være Eanos, store 4-akslede tankvogne, lange lukkede godsvogne (Habbins, Rilns eller lignende), lange containerbærevogne (gerne Roco) og selvfølgelig coilvogne (Shimmns eller lignende). Og kun modeller jeg ikke har i forvejen.

Alternativt, kan vi også bytte til penge........men jeg syntes at bytte til andet tog er sjovere. Måske du også trænger til at få "ommøbleret" lidt i din samling?

Klaus
Besvar