Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
I min samling er der ikke mindre end 2 stk Roco BR 215.
Begge lider under små pærer og lysledere og de der på en vis modelbane pludseligt dukkede et lokomotiv op helt uden print i begyndte Mikkelsens hjerne at "knage.
Hvis man, som jeg, vil have en Roco udgave af det lokomotiv, så er det jo desværre eneste mulighed. Jeg håber snart der kommer en bedre og mere detaljeret udgave. Jeg ved godt, at der er andre producenter, men det er næsten ligemeget, det er som at købe katten i sækken, hvad der angår motor og kvalitet.
moppe skrev:Historien er i dag blevet udvidet med yderligere tanker og tegninger - ikke mindst ordentlige tegninger af print man kan bruge til ombygningen.
Absolut brugbart. :-) Det gør det nemmere, at træffe beslutningen om, at købe nogle stykker af de lokomotiver. De er ofte billige - og grimme er de ikke ligefrem, selvom detaljerne lader lidt tilbage at ønske. :-)
moppe skrev:
Historien er i dag blevet udvidet med yderligere tanker og tegninger - ikke mindst ordentlige tegninger af print man kan bruge til ombygningen.
Aherm..... - og nu er det sidste af opdateringen også kommet med
moppe skrev:Når så andre melder sig "på banen" der kan tegne sådan noget i rigtige "elektroniktegneprogrammer", så kommer det til at se endnu mere "smart" ud.