Min far er kommet på plejehjem - så vi har ryddet hans loft, og fandt ved den lejlighed min gamle modeljernbane, ca 40-50 år gammel...!
Der er en del huse, bla. en stationsbygning, en mølle - elektrisk - og andet.
Og så selve pladen med skinner i 3 etager, 180x80 cm.
Skinnerne er noget rustne, men ikke mere end at de ville kunne slibes brugbare igen - tror jeg.
Jeg har ingen anelse om hvad sådan noget er værd i dag - men nu har jeg lagt det hele i den blå avis - og også her, se fotos.
Hvis nogen er interesseret er man velkommen til at komme forbi og inspicere - og give et fornuftigt bud.
Jeg bor nær Holbæk.
Tlf. 42521612 /Preben
Loftet ryddet
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5451
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Loftet ryddet
Her er linket til DBA:
http://www.dba.dk/modeltog-Märklin-i-fo ... 009216870/
http://www.dba.dk/modeltog-Märklin-i-fo ... 009216870/
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/