Loftet ryddet

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
ps76
Trafikelev
Indlæg: 1
Tilmeldt: 29 jul 2014, 20:05
Digital: Ja

Loftet ryddet

Indlæg af ps76 »

Min far er kommet på plejehjem - så vi har ryddet hans loft, og fandt ved den lejlighed min gamle modeljernbane, ca 40-50 år gammel...!
Der er en del huse, bla. en stationsbygning, en mølle - elektrisk - og andet.
Og så selve pladen med skinner i 3 etager, 180x80 cm.

Skinnerne er noget rustne, men ikke mere end at de ville kunne slibes brugbare igen - tror jeg.

Jeg har ingen anelse om hvad sådan noget er værd i dag - men nu har jeg lagt det hele i den blå avis - og også her, se fotos.

Hvis nogen er interesseret er man velkommen til at komme forbi og inspicere - og give et fornuftigt bud.
Jeg bor nær Holbæk.
Tlf. 42521612 /Preben
DSCF0628.jpg
DSCF0627.jpg
DSCF0626.jpg
20140728_183552.jpg
20140728_183530.jpg
Vedhæftede filer
20140728_183523.jpg
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5451
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Loftet ryddet

Indlæg af Søren »

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Besvar