uanset hvad vi i dag kan mene om messingskinnerne dengang, så var de det bedste tilgængelige - og vi var glade for dem. Og man kunne få flexskinner. Den gang min bror og jeg lavede modeltog sammen med vores far, var i perioden 1957 til 1964.
Alting har sin tid - ligesom os selv.
Gert
Søges: fleischmann skinner i HO skala
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
-
gert
- Lokomotivfører
- Indlæg: 570
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Søges: fleischmann skinner i HO skala
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Søges: fleischmann skinner i HO skala
Problemet er bare at med brugte skinner står du med en håndfuld dårlige lasker og måske lidt defekte skinner. Nye PIKO skinner koster "nærmest intet". du kan få en flexskinne på 94 cm til en pris 35 kroner (og opefter, afhængigt af forhandler).nic-1993 skrev:hmm, jeg synes bare at det er nemmere at kunne finde fra nogle andre som har bedre condition skinner.
fordi det er en hel kasse fuld nermest jeg søger efter.
Jeg ville til enhver tid foreslå dig det, til trods for at jeg har en kasse Fleischmann skinner jeg kunne sælge dig. Dem putter jeg i stedet til side til en der absolut vil have de gamle messingskinner - og du kan få en god oplevelse med dine modeltog.
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5451
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Søges: fleischmann skinner i HO skala
Jeg vil helt klart også stemme for at købe nye skinner. Jeg synes også det er et spørgsmål om oplevelsen og glæden ved at køre med anlægget. Hvis du benytter gamle skinner, så får du ofte en performance derefter, og den er sjældent lige så god som med nye skinner.
PIKO skinner er et godt sted at starte, du kan komme lang for få penge.
PIKO skinner er et godt sted at starte, du kan komme lang for få penge.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/