Købes: IC3 togsæt

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Pjock
Stationsforstander
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: C-skinner
Geografisk sted: Fredericia

Købes: IC3 togsæt

Indlæg af Pjock »

Hejsa.

Jeg søger, alt efter pris self, et IC3 togsæt til Märklin 3 skinne AC drift. kan overhovedet ikke finde det til salg nogen steder. lad mig høre om i vil sælge et og hvad prisen er på dettte åbenbare eftertragtet togsæt. :P
moppe
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Købes: IC3 togsæt

Indlæg af moppe »

Vær opmærksom på at IC3 er tung i midten og let i enderne - og ved 3-skinne drift sidder slæbeskoen i den ene ende (så vidt jeg husker) og derfor afsporer den let....

Klaus
Pjock
Stationsforstander

Indlæg af Pjock »

OK hehe så må der noget vægt i selve enderne hvis det er muligt, har godt læst flere steder at det er et skod sæt men må bare eje det. :P
cmq
Godsforvalter
Geografisk sted: Kvistgård

Indlæg af cmq »

Hey

Nu ved jeg godt det er 3 skinne du leder efter men jeg har et 2 skinne sæt som jeg vil sælge.
Om man kan bygge den om ved jeg ikke.
skriv hvis du er interreseret
Christian
Christian Q
Esu Ecos 50200
Train controller gold 8.0
Tranprogrammer, +hardware
Pjock
Stationsforstander

Indlæg af Pjock »

Hej.

Ja jeg er så ny i det her univers at jeg ikke engang har bygget min bane endnu så det ved jeg heller ik lige om man kan. desværre men skal have det i mente og kan være nogen herinde ved om man kan :?:
bygger01
Lokomotivfører
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Indlæg af bygger01 »

Når man ingen bane har, må det da være ligegyldig om det er til AC eller DC ...................

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).

Pjock
Stationsforstander

Indlæg af Pjock »

hehe nej for har købt Märklin c-skinner, de skal bare lige afhentes og samles, så har sådan set banen, den er bare ik samlet. :P
moppe
Lokomotivfører
Kontakt:

Indlæg af moppe »

Hvis du ingen bane har og intet rullende materiel, så se da at få skiftet Märklin C-skinner til Trix C-skinner og byg toskinnedrift i stedet.

Så passer IC3 også......

Klaus
Pjock
Stationsforstander

Indlæg af Pjock »

kan jeg ikke, da jeg har købt skinnerne jo, har bare ik fået dem afhentet endnu. når jeg har givet mit ord på en handel så holder jeg den og står ved mit ord. så det blir et C-skinne projekt. :)
moppe
Lokomotivfører
Kontakt:

Indlæg af moppe »

Pjock skrev:kan jeg ikke, da jeg har købt skinnerne jo, har bare ik fået dem afhentet endnu. når jeg har givet mit ord på en handel så holder jeg den og står ved mit ord. så det blir et C-skinne projekt. :)
Jo, men Märklin C-skinner kan du altid sælge igen - og købe Trix udgaven i stedet.

Det vil jeg stærkt råde dig til, så slipper du for alle de "trælse ting" der følger med 3-skinnedrift.

Klaus
Besvar