Dette er IKKE et salg men kunne godt tænke mig at vide om der måske er en værdi på et gammel Frisporsmærke i Porcelæn fra de gode gamle DSB dage? Standen er fin uden skrammer eller afskalninger men dog med misfarvninger efter bremsestøv og tidens tand
Frisporsmærke
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
-
Pjock
- Stationsforstander
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: C-skinner
- Geografisk sted: Fredericia
Frisporsmærke
Hej.
Dette er IKKE et salg men kunne godt tænke mig at vide om der måske er en værdi på et gammel Frisporsmærke i Porcelæn fra de gode gamle DSB dage? Standen er fin uden skrammer eller afskalninger men dog med misfarvninger efter bremsestøv og tidens tand
-
Søren
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Frisporsmærke
Det er mit indtryk at der er ret mange af den slags i omløb. Jeg tænker et par hundrede kroner.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
Pjock
- Stationsforstander
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: C-skinner
- Geografisk sted: Fredericia
Re: Frisporsmærke
Ok har bare ikke kunne finde nogen i omløb på div salgs sider, har dog ik prøvet sådanne salgs sider som denne her. men den er nu heller ik til salg, nu jeg endelig faldt over en.