Sælges: Diverse materiel, bl.a. DSB - Skala H0

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
laste
Stationsbetjent
Indlæg: 27
Tilmeldt: 29 nov 2013, 13:34
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C skinner
Geografisk sted: Syddanmark

Sælges: Diverse materiel, bl.a. DSB - Skala H0

Indlæg af laste »

Hej,
Jeg har ryddet lidt op i samlingen og har derfor lidt forskelligt materiel til salg . . blandt andet et par nye Fleischmann DSB Sgns containervogne og DSB B vogne fra Roco.

http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-3363989/

Varerne kan afhentes på min adresse i København eller naturligvis sendes med Post Danmark :)
Besvar