Kolding Godsplads

Har du spørgsmål angående forbilledet for din modeljernbane, så stil dem i dette forum.
moppe
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Kolding Godsplads

Indlæg af moppe »

gert skrev:Sønneke kan vel også nok bruge et sugerør i ny og næ - så de skal nok kunne finde anvendelse.
Well, lad os se, jeg køber 500 sugerør, bruger 100 til mine vogne og lader knægten brug sugerør en gang om ugen. Så er de brugt om 400 uger eller 8 år...

Klaus
gert
Lokomotivfører
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af gert »

Pjat med dig Klaus - der må smutte nogle fødselsdage og andre festligheder ind i dette regnskab - de kan vel gennerere et rimeligt forbrug......

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
bqg
Ledvogter
Scale: H0 - 3-rail

Indlæg af bqg »

moppe skrev:
gert skrev:Sønneke kan vel også nok bruge et sugerør i ny og næ - så de skal nok kunne finde anvendelse.
Well, lad os se, jeg køber 500 sugerør, bruger 100 til mine vogne og lader knægten brug sugerør en gang om ugen. Så er de brugt om 400 uger eller 8 år...

Klaus
Hvis du bruger 100 sugerør til dine vogne, skal du også have et lager de tages fra der kunne måske bruges 200-300 sugerør, så er de ved at være brugt.
Hans Kurt
Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV
moppe
Lokomotivfører
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Indlæg af moppe »

Ja, et lager, god ide.

Men da min modelbane derhjemme er ikke eksisterende, så er det så som så med lagerfaciliteter til stålrør :-(

Klaus
Besvar