Havde lige små 2 timer søndag middag lidt syd for Hamburg C. Det kom der et lille kvarters film ud af:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OQ1wYFtvTfg[/youtube]
Næste gang jeg er på de kanter kunne det være sjovt at fortsætte helt ned til Maschen!
Hamburg-Harburg
-
jhcn
- Lokomotivfører
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
- Geografisk sted: Lystrup, nord for Århus
Hamburg-Harburg
Henrik
Kører digitalt med en CS2, 3-skinne, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk. Mangler plads - og penge - til en opstillet bane...
Kører digitalt med en CS2, 3-skinne, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk. Mangler plads - og penge - til en opstillet bane...
-
Søren
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Hamburg-Harburg
Nice. Godt at du har uppet det til Youtube i HD. Jeg synes det er bedst, når du undgår at panorere efter lokomotivet. Jeg synes det giver en meget bedre oplevelse af toget som helhed, når du bare lader det passere. Desuden får du nemmere ved at klippe til næste tog, da det giver en naturlig afslutning, når toget kører ud af billedet.jhcn skrev:Næste gang jeg er på de kanter kunne det være sjovt at fortsætte helt ned til Maschen!
Gmmz og jeg kommer af og til på de kanter. Jeg kan kun sige, at Maschen skal ses, hvis man ikke har været der før, mest af alt pga. størrelsen. Når det så er sagt, så synes jeg Hamburg Harburg er 10 gange sjovere, især hvis man er til at fotografere kørende godstog.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
gmmz
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Tillig
- Geografisk sted: Stilling
Dejlig film,
Jeg vil afsted igen på en lille tur til Tyskland, for at fotografere tog.
Jeg vil afsted igen på en lille tur til Tyskland, for at fotografere tog.
mvh
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Søren Andersen
medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
-
jhcn
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
- Geografisk sted: Lystrup, nord for Århus
Tak for input!bahnfannet skrev: Nice. Godt at du har uppet det til Youtube i HD. Jeg synes det er bedst, når du undgår at panorere efter lokomotivet. Jeg synes det giver en meget bedre oplevelse af toget som helhed, når du bare lader det passere. Desuden får du nemmere ved at klippe til næste tog, da det giver en naturlig afslutning, når toget kører ud af billedet.
Og du har helt ret. Uden at komme med en lang søforklaring, så var jeg bare uden det meste af mit udstyr, f.eks. et stativ... Og det er noget nemmere at skjule håndholdt kamera i en panorering ;)
Jeg tager gerne med :)bahnfannet skrev: Gmmz og jeg kommer af og til på de kanter. Jeg kan kun sige, at Maschen skal ses, hvis man ikke har været der før, mest af alt pga. størrelsen. Når det så er sagt, så synes jeg Hamburg Harburg er 10 gange sjovere, især hvis man er til at fotografere kørende godstog.
Henrik