Det vil da være det rene mareridt at opleve sine lokomotiver med sådan en "svulst" :shock:bahnfannet skrev:
Det er så træls at vågne op dagen efter, kun for at finde en slæbesko under ens lokomotiv...
Gert
Det vil da være det rene mareridt at opleve sine lokomotiver med sådan en "svulst" :shock:bahnfannet skrev:
Det er så træls at vågne op dagen efter, kun for at finde en slæbesko under ens lokomotiv...
Så ved man at man har været helt "væk" i et stykke tid :-)bahnfannet skrev:Det er så træls at vågne op dagen efter, kun for at finde en slæbesko under ens lokomotiv...
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
Jeg synes at jeg har hørt den historie med andre aktører - øl, børneavl og senere ægtefælle.bahnfannet skrev:Det kan jo være, at du kan præge Moppe med øl - og derefter Märklin. Nogle gange er det et spørgsmål om rækkefølgen og kommer øllene først, så er det før set, at folk har prioriteret anderledes under indflydelse af alkohol.
Den kan udvides:Erik Olsen skrev:Jeg synes at jeg har hørt den historie med andre aktører - øl, børneavl og senere ægtefælle.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/