Hej. Kan man ændre opdateringen fra den nye til ældre version? Mvh John
Opdatering af CS3+
-
bygger01
- Lokomotivfører
- Indlæg: 1730
- Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
Re: Opdatering af CS3+
Ja.
Søg på Märklin’s hjemmeside og du vil finde ….
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
-
pejft
- Ledvogter
- Indlæg: 183
- Tilmeldt: 01 feb 2016, 17:58
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
- Kontakt:
Re: Opdatering af CS3+
Et bedre og mere nyttigt svar er:
- Hent den tidligere version på Märklins hjemmeside og gem den i roden på en 8GB USB stick
- Sæt USB stik i CS3
- Tag evt netvækskabel ud
- Tænd CS3
- Når den er startet, så holder du venstre fartregulator nede og trykker så stop-knappen ned indtil “tvangsopdatering” starter.
- Efter genstart af CS3 nedgraderes GFP3, boostere etc evt også, hvis der er rød prik.
- Tag USB-stick ud og genmonter netværkskabel
Du skal være opmærksom på, at CS3 herefter vil indikere behov for opdatering, da du jo ikke har nyeste version.
De bedste modeljernbanehilsener
Peter Topp Engelsted Jonasen
http://www.digitaltog.dk - http://www.kvv73.dk - http://www.jonasen.eu
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 265
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Re: Opdatering af CS3+
Tusind tak for hjælpen, men jeg har stadig problemer.
Når jeg opdatere 2.6.1 skriver maskinen BELASTNINGSFEJL, alt er taget fra.
Så opdatere jeg til 2.5.2 ingen fejl, men min trykknapper virker ikke på min Windigipet og til CS3+
Er det kendte problemer?
-
pejft
- Ledvogter
- Indlæg: 183
- Tilmeldt: 01 feb 2016, 17:58
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
- Kontakt:
Re: Opdatering af CS3+
Belastningsfejlen skyldes måske, at du ikke har valgt skala for at begrænse Ampere. Det er et sikkerhedskrav fra 2.6
De bedste modeljernbanehilsener
Peter Topp Engelsted Jonasen
http://www.digitaltog.dk - http://www.kvv73.dk - http://www.jonasen.eu
-
bygger01
- Lokomotivfører
- Indlæg: 1730
- Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
Re: Opdatering af CS3+
Jeg skrev dette korte indlæg, fordi jeg i min hukommelse havde, at Sarby ikke svarede tilbage, når han søgte råd !
Der er nu checket lidt, og det synes kun bl.a. noget med en elevator, som ikke ville bevæge sig.
Så jeg burde have kopieret pjet’s råd til mig, da jeg rodede med den nye opdatering og ønskede mig tilbage til 2.5.2 og vedhæftet det i stedet ….
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Opdatering af CS3+
Nej.
Hvilken strømforsyning har du og hvilken skala har du sat din CS3 til inde under strømforsyning?
Klaus
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 265
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Re: Opdatering af CS3+
Hej Peter.
Hvor skal jeg sætte dette, en amperene?
Mvh John
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 265
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Re: Opdatering af CS3+
Hej.
Som jeg kan se det er strømforsyningen 600061.
Jeg kan ikke finde noget sted jeg kan sætte amperene.
Mvh John
-
pejft
- Ledvogter
- Indlæg: 183
- Tilmeldt: 01 feb 2016, 17:58
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
- Kontakt:
Re: Opdatering af CS3+
Du skal sætte din skala, hvis du er på 2.6
Hvis du er på 2.5, skal du sætte din strømforsyning
De bedste modeljernbanehilsener
Peter Topp Engelsted Jonasen
http://www.digitaltog.dk - http://www.kvv73.dk - http://www.jonasen.eu