DWA Club

Forum for alle spørgsmål om modeljernbaner i alle skalaer. Her kan du debattere og stille spørgsmål om emner, der ikke finder plads i de andre fora.
TT-tog
Stationsforstander
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: DWA Club

Indlæg af TT-tog »

bygger01 skrev:Så fik jeg tid til at vise Jer F'eren - den kørte langsomt baglæns på trin 1 af 128

Måske kan man sige at lyset var skarpt og hvidt - burde være lidt mere søvnigt
Hej med jer

Er det HT`s Fèr....

mvh

Thomas
bygger01
Lokomotivfører
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Indlæg af bygger01 »

Ja det var det .....

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).

TT-tog
Stationsforstander

Indlæg af TT-tog »

bygger01 skrev:Ja det var det .....

Hej igen

Er de begynt at komme i handlen....

mvh

Thomas :lol:
bygger01
Lokomotivfører
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Indlæg af bygger01 »

Stop - det var en prøvetur - når den kan købes, så er det sikkert synlig

Men den kørte rolig i sporet ......

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).

Skovsøekspressen
Godsforvalter
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af Skovsøekspressen »

F-maskinen står til at komme i 3. kvartal på HT´s hjemmeside, og det er jo meget snart. Men det er også det eneste der står overhovedet om den. Gad vide om det bliver den sidste dampmaskine herfra? Tænker på DWA-klubben i stedet for.

Mvh
Claus
Søren
Lokomotivfører
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Indlæg af Søren »

Skovsøekspressen skrev:F-maskinen står til at komme i 3. kvartal på HT´s hjemmeside, og det er jo meget snart. Men det er også det eneste der står overhovedet om den. Gad vide om det bliver den sidste dampmaskine herfra? Tænker på DWA-klubben i stedet for.
Jeg tror ikke du skal forvente en ny dampmaskine fra DWA-klubben. Jeg tror I, skal justere jeres forventninger, mest af alt, så I ikke bliver skuffede. Det koster nemt flere mio. kr., at udvikle en støbeform, og jeg forventer, at DWA-klubben har en væsentlig mindre kundegruppe end, hvis modellen skulle i butikkerne. En DWA dampmaskine vil komme til at koste mere end, hvad jeg tror, de fleste er villige til at betale. Hertil kommer udvikling af versioner til både to- og tre-skinne. Jeg tror simpelthen ikke, at kundegrundlaget er stort nok, hvis ikke modellen skal i butikkerne.

Jeg tror DWA-klubbens medlemmer må nøjes med genoptryk af godsvogne eller måske et lokomotiv. Jeg tror ikke nye produktioner er rentabelt, men lad os nu se, det ville glæde mig om jeg tog fejl.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Besvar