Hej med jerbygger01 skrev:Så fik jeg tid til at vise Jer F'eren - den kørte langsomt baglæns på trin 1 af 128
Måske kan man sige at lyset var skarpt og hvidt - burde være lidt mere søvnigt
Er det HT`s Fèr....
mvh
Thomas
Hej med jerbygger01 skrev:Så fik jeg tid til at vise Jer F'eren - den kørte langsomt baglæns på trin 1 af 128
Måske kan man sige at lyset var skarpt og hvidt - burde være lidt mere søvnigt
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
bygger01 skrev:Ja det var det .....
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
Jeg tror ikke du skal forvente en ny dampmaskine fra DWA-klubben. Jeg tror I, skal justere jeres forventninger, mest af alt, så I ikke bliver skuffede. Det koster nemt flere mio. kr., at udvikle en støbeform, og jeg forventer, at DWA-klubben har en væsentlig mindre kundegruppe end, hvis modellen skulle i butikkerne. En DWA dampmaskine vil komme til at koste mere end, hvad jeg tror, de fleste er villige til at betale. Hertil kommer udvikling af versioner til både to- og tre-skinne. Jeg tror simpelthen ikke, at kundegrundlaget er stort nok, hvis ikke modellen skal i butikkerne.Skovsøekspressen skrev:F-maskinen står til at komme i 3. kvartal på HT´s hjemmeside, og det er jo meget snart. Men det er også det eneste der står overhovedet om den. Gad vide om det bliver den sidste dampmaskine herfra? Tænker på DWA-klubben i stedet for.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/