Miniature Wunderland
-
KBAndersen
- Godsforvalter
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
- Geografisk sted: Tåstrup
Miniature Wunderland
Billeder fra vores tur. Har taget flere hundrede plus video. Her er et lille udpluk.
Laver et webalbum hvor jeg ligger dem alle ud. Dette er bare en teaser :)
Laver et webalbum hvor jeg ligger dem alle ud. Dette er bare en teaser :)
Mvh
Kenneth B. Andersen
Kenneth B. Andersen
-
Søren
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Miniature Wunderland
Flot! Jeg var der tilbage i 2008, jeg tænker der er sket en del siden. Dengang var lufthavnen blot et bord med en plade uden landskab. :-)
Fik du købet noget i deres shop? :-)
Fik du købet noget i deres shop? :-)
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
KBAndersen
- Godsforvalter
- Skinnesystem: Märklin C
- Geografisk sted: Tåstrup
Der var nu ikke så meget og købe, men nogle dvd film, en bog og et par biler blev der dog indkøbt.
De burde have lidt mere tog. Tror det ville kunne sælges, da folk jo er i rigtig godt humør til og handle.
De burde have lidt mere tog. Tror det ville kunne sælges, da folk jo er i rigtig godt humør til og handle.
Mvh
Kenneth B. Andersen
Kenneth B. Andersen
-
Skovsøekspressen
- Godsforvalter
- Geografisk sted: Silkeborg
Ja jeg har også undret mig lidt over at MIWULA-shoppen ikke har mere modeltog, end det er tilfældet. Der er utrolig mange biler og standardbyggesæt fra især Kirbri. Har dog fundet et par gode epoke III lastbiler derinde. Og så naturligvis de obligatoriske DVD og tidsskrifter, som tyskerne jo har et hav af. Forrige gang købte jeg endda en jernbanebog om tyske damplokomotiver. Jernbanebøger er der også en del af.
Har desværre ikke set lufthavnen i aktion, det må jeg have til gode lidt endnu. Men jeg synes hurtigt man bliver "mættet" af de flotte modelbaneanlæg pga. de store menneskemængder der ofte er. Schweiz-delen er også den jeg er mest imponeret af. Det er utroligt flot lavet at man kan gå i 1. sals højde og se ud over dalene, hvor der kører modeltog nede :D
Mvh
Claus
Har desværre ikke set lufthavnen i aktion, det må jeg have til gode lidt endnu. Men jeg synes hurtigt man bliver "mættet" af de flotte modelbaneanlæg pga. de store menneskemængder der ofte er. Schweiz-delen er også den jeg er mest imponeret af. Det er utroligt flot lavet at man kan gå i 1. sals højde og se ud over dalene, hvor der kører modeltog nede :D
Mvh
Claus
-
Søren
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Ja, det tror jeg også. De kunne sagtens have en stor butik. :-) Jeg købte Das Große Loktypenbuch sidste gang jeg var der. Jeg er ved at komme efter det tyske, selvom det stadig tager længere tid at læse. :-)KBAndersen skrev:Der var nu ikke så meget og købe, men nogle dvd film, en bog og et par biler blev der dog indkøbt.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
bygger01
- Lokomotivfører
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
Der plejer da også at være gode tilbud på byggesæt - særlig Kibri - men jeg checkede den anden dag og udbudet synes vigende og stigende i pris
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).