Så er der nyt fra Hobbytrade - eller hvad de skal kaldes fremover - se her:
http://adeshop.dk/index.shtml
Gert
Hobbytrade laver ADESHOP
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
-
gert
- Lokomotivfører
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Hobbytrade laver ADESHOP
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
Skovsøekspressen
- Godsforvalter
- Scale: H0 - 3-rail
- Geografisk sted: Silkeborg
Re: Hobbytrade laver ADESHOP
Siden ser spændende ud. Og det passer fint i tråd med de ændringer Hobbytrade meldte ud med i det første nr. af Spor og baner. Bemærk at Hobbytradekataloget for 2011 er med på siden, dvs. de ting der er meldt ud her, de må altså komme, herunder CR-vognen i forskellige udgaver.
Glæder mig især til at den forrige kongevogn fra 1937 kommer. En MO i hver ende, og man har et kongeligt tog som blev kørt med Frederik IX. Et anderledes og ret spændende tog.
Mvh
Claus
Glæder mig især til at den forrige kongevogn fra 1937 kommer. En MO i hver ende, og man har et kongeligt tog som blev kørt med Frederik IX. Et anderledes og ret spændende tog.
Mvh
Claus
-
Søren
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Hobbytrade laver ADESHOP
Hep
Jeg havde nu ikke forventet, at Hobbytrade ville tage dette skridt. Jeg undrer mig over, at Hobbytrade går i konkurrence med sine forhandlere på det lille danske marked. Hvis jeg var Hobbytrade ville jeg have koncentreret mig om mine produkter alene. Jeg er sikker på, at forhandlerne nok skal sælge dem. :-)
Jeg hilser webshoppen velkommen og jeg er spændt på, hvordan en ren Hobbytradebutik vil klare sig i konkurrencen med de velassorterede butikker. Jeg er dog glad for, at jeg nu tilsyneladende kan købe Zimo i Danmark. :-)
Jeg havde nu ikke forventet, at Hobbytrade ville tage dette skridt. Jeg undrer mig over, at Hobbytrade går i konkurrence med sine forhandlere på det lille danske marked. Hvis jeg var Hobbytrade ville jeg have koncentreret mig om mine produkter alene. Jeg er sikker på, at forhandlerne nok skal sælge dem. :-)
Jeg hilser webshoppen velkommen og jeg er spændt på, hvordan en ren Hobbytradebutik vil klare sig i konkurrencen med de velassorterede butikker. Jeg er dog glad for, at jeg nu tilsyneladende kan købe Zimo i Danmark. :-)
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/