Z21 alene kan intet, den er kun "oversætter" mellem forskellige enheder, så som dekodere på banen, tilbagemeldinger og betjeningsenheder (styre"mus", telefoner, tablets og computere).
Hvis du skal bruge et lydmodul, vil jeg anbefale dig at kigge på Tams Easy sound Maxi. Den koster 75€ og kan ved tryk på fysiske taster, eller sporskifte/signalkommando afspille lyde.
https://tams-online.de/EasySound-maxi-Soundmodul
Ved første øjekast er den sikkert dyr, men det er klart den vej, jeg ville gå.
Hvilket lydstumper den skal afspille er helt og holdent op til jer, idet i selv skal kopiere lyden over på et memorykort.
Hvis du vil have et tog til at køre et vidst antal omgange på banen, kræver det en form for tidsstyring. Det findes der ikke i selve Z21, idet den stadigvæk kun er "omsætter". Det kræver noget andet tilbehør.
Dette tilbehør planlægger i dog allerede selv at bruge, nemlig iPad.
Hvis man bygger en sportavle, har man mulighed for at indsætte en "unversalkontakt" og denne kontakt kan man tidsstyre. Jeg har tilføjet en sådan kontakt på nedenstående billede.
Digikeijs dekodere er ikke mit gebet, så dam kan jeg ikke råde omkring. Her er jeg "skadet" af mit bruge af ESU produkter, deres excellente dokumentation og høje kvalitet.
Klaus