Hej.
Vi har en intellibox2, og når vi kører med et tog med en adresse over 80 så stoppe og starter den igen hver 11sek.
Vi har prøvet med 4 forskellige tog og det er lige meget om man kører MM eller DCC.
IBen er en nr. 65100 software v. 1.008
Nogen der kender til dette??
//Fizban
/Søren
Intellibox 2 fejl
-
Søren
- Lokomotivfører
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Intellibox 2 fejl
MM med adresser over 80 er vist ikke muligt, så vidt jeg ved. Så er du sikker på at det er tilfældet?Fizban_ skrev:Vi har prøvet med 4 forskellige tog og det er lige meget om man kører MM eller DCC.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
Ja .. for det nye MM de kan gå over 80.. kan lige lige huske om det er op til 256 men mener det er der om kring.
-
peras
- Lokomotivfører
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C og M cs 3 + og Litra dk dekodere
- Geografisk sted: Skive
Hej Søren og andre.
Som aftalt, Søren , skriver jeg lige lidt om vores arbejde med IB i aften. Vi har nu fået opdateret IB og fået stikket til LocoNet sat i det rigtige stik på IB ! ! Måske det var fejlen,men vi giver gerne rådet videre. Nu kører det hele perfekt.
Så har vi også brugt IB2-tool fra Uhlenbrocks hjemmeside. Det kendte vi ikke i forvejen, men det er helt fantastisk at programmere med, fordi man laver det hele på computeren. Utroligt simpelt og nemt og nu kan man bruge op til 28 F taster. Vildt
Er der andre, der har erfaring med IB2-tool?
Hilsen Poul Erik
Som aftalt, Søren , skriver jeg lige lidt om vores arbejde med IB i aften. Vi har nu fået opdateret IB og fået stikket til LocoNet sat i det rigtige stik på IB ! ! Måske det var fejlen,men vi giver gerne rådet videre. Nu kører det hele perfekt.
Så har vi også brugt IB2-tool fra Uhlenbrocks hjemmeside. Det kendte vi ikke i forvejen, men det er helt fantastisk at programmere med, fordi man laver det hele på computeren. Utroligt simpelt og nemt og nu kan man bruge op til 28 F taster. Vildt
Er der andre, der har erfaring med IB2-tool?
Hilsen Poul Erik
Mvh Poul Erik
H0, 3-skinne, CS3+, TrainController 9 og 10 Gold.
Skive modeljernbaneklub drejeSKIVEn
www.mjbk-skive.dk