Side 1 af 1
Nyedsbrev fra HK modeller
: 13 sep 2011, 16:39
af Jimmyoldtimer
Re: Nyedsbrev fra HK modeller
: 13 sep 2011, 17:49
af Skovsøekspressen
Selv om det mest er nyere ting, så er det bestemt meget imponerende, hvad der bliver disket op med i det nye nyhedsbrev fra Hobbykæden. Og kun godt at alt det nye også bliver tilgodeset i stedet for det altid er epoke III.
HFHJ C 60 + 61, Premier-isvognen fra epoke III c samt Mayo-vognene, der udkommer i samarbejde med Kystbanen i København, står i øvrigt til at udkomme ultimo 2011. Og et Marcianbrød i forskellige udgaver er også ved at blive undersøgt.
Det er jo rent kræs der kommer herfra, og der er mere planlagt endnu.
Mvh
Claus