Hændelser på CS3’eren

Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
Besvar
JRA
Ledvogter
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Jyllinge

Hændelser på CS3’eren

Indlæg af JRA »

Hej alle

Jeg har de sidste dage forsøgt mig med at lave en hændelse på min CS3’er(se venligst vedlagte fotos): hændelsen er lille forløb ved en station, hvor to tog skiftevis kører fra stationen og vender tilbage igen for derefter at gentage forløbet hver især blot i modsat retning. De to forløb fungere fint individuelt hver især, men når de sættes sammen går der kludder i forløbet, hvilke medfører at i stedet for forløbet er kontinuerligt, så kører begge togene ud sammen i det sidste forløb.

Det skal i øvrigt tilføjes at togene i forløb 1, 2, 3 som optræder 2. gange i forløbene, er ændret så toget kører den modsatte retning.

Håber, at det giver mening ?

Jeg beklager på forhånd at billederne desværre kommer i omvendte rækkefølge😞men jeg havde lidt problemer med at oploade dem i korrekt rækkefølge

Håber at nogen kan hjælpe, da jeg forsøgt mange forskellige løsninger uden held🤔

Vedhæftede filer
3. Forløb del 3(hvor de to ovenstående forløb sammensættes)
3. Forløb del 3(hvor de to ovenstående forløb sammensættes)
3. Forløb del 2(hvor de to ovenstående forløb sammensættes)
3. Forløb del 2(hvor de to ovenstående forløb sammensættes)
3. Forløb del 1(hvor de to ovenstående forløb sammensættes)
3. Forløb del 1(hvor de to ovenstående forløb sammensættes)
2. Forløb(her indsættes blot BR 650 i stedet)
2. Forløb(her indsættes blot BR 650 i stedet)
1. Forløb del 2
1. Forløb del 2
1. Forløb del 1
1. Forløb del 1
Besvar