Hej.
Jeg har store problemer med mim Drejeskive 74862, jeg tror jeg har fået låst skiven, men hvordan får jeg låst drejeskiven op.
Vejledningen siger at jeg skal trykke på symbol nr2 fra oven (input - 6021/CS2), men jeg har en CS3+, hvor finder jeg knappen/symbolet?
MVH John
Drejeskive CS3+
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 260
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Drejeskive CS3+
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 260
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Re: Drejeskive CS3+
Jeg har lavet en ring omkring den knap jeg leder efter. PDF fil næsten nede i bunden.
- Vedhæftede filer
-
- bc538e9410745728db295ff0be966e2a1727252865.pdf
- (6.5 MiB) Downloadet 18 gange