Opdatering af CS3+
Hej. Kan man ændre opdateringen fra den nye til ældre version? Mvh John
Dansk forum om modeljernbaner og rigtige jernbaner. Stil dine spørgsmål her.
https://www.baneforum.dk/
Hej. Kan man ændre opdateringen fra den nye til ældre version? Mvh John
Ja.
Søg på Märklin’s hjemmeside og du vil finde ….
Et bedre og mere nyttigt svar er:
Du skal være opmærksom på, at CS3 herefter vil indikere behov for opdatering, da du jo ikke har nyeste version.
Tusind tak for hjælpen, men jeg har stadig problemer.
Når jeg opdatere 2.6.1 skriver maskinen BELASTNINGSFEJL, alt er taget fra.
Så opdatere jeg til 2.5.2 ingen fejl, men min trykknapper virker ikke på min Windigipet og til CS3+
Er det kendte problemer?
Belastningsfejlen skyldes måske, at du ikke har valgt skala for at begrænse Ampere. Det er et sikkerhedskrav fra 2.6
Jeg skrev dette korte indlæg, fordi jeg i min hukommelse havde, at Sarby ikke svarede tilbage, når han søgte råd !
Der er nu checket lidt, og det synes kun bl.a. noget med en elevator, som ikke ville bevæge sig.
Så jeg burde have kopieret pjet’s råd til mig, da jeg rodede med den nye opdatering og ønskede mig tilbage til 2.5.2 og vedhæftet det i stedet ….
Nej.
Hvilken strømforsyning har du og hvilken skala har du sat din CS3 til inde under strømforsyning?
Klaus
Hej Peter.
Hvor skal jeg sætte dette, en amperene?
Mvh John
Hej.
Som jeg kan se det er strømforsyningen 600061.
Jeg kan ikke finde noget sted jeg kan sætte amperene.
Mvh John
Du skal sætte din skala, hvis du er på 2.6
Hvis du er på 2.5, skal du sætte din strømforsyning