Side 1 af 2

Opdatering til CS2 version

: 26 feb 2021, 17:55
af Søren

Hejsa

Der er lagt en ny opdatering til CS2 ud på serveren.

I opdateringen finder du:

  • Betjeningspanel til den ny drejeskive (74861, 66861 for 2-skinne)
  • Opdateringer til Spielewelt førerstandene
  • CS2 kan nu vise kontrolpanelerne fra CS3. Kontrolpaneler er de skematiske sporplaner. Dertil er det også nødvendigt med en opdatering til CS3. Den udkommer om ikke så længe.
  • Opdatering til MS2, der gør det muligt for MS2 at benytte dobbeltraktioner oprettet på Central Station. Bemærk! Kun i forbindelse med en Central Station

Opdateringen kan hentes nu.

Efter endt opdatering er din CS2 på version 4.2.13. MS2 er på version 3.121.


Re: Opdatering til CS2 version

: 26 feb 2021, 17:58
af moppe

Jeg tolker det som om drejeskiven snart kommer......

Klaus


Re: Opdatering til CS2 version

: 26 feb 2021, 18:02
af Søren

Ja, drejeskiven er på vej til lageret. Så det varer ikke længe nu.

Så vidt jeg er orienteret er det 2-skinne varianten der rammer butikkerne først. 3-skinne varianten følger kort tid derefter.


Re: Opdatering til CS2 version

: 26 feb 2021, 18:39
af jhcn

Tak for tippet

Den opdatering er nu hentet, og min MS2 er i gang med at få sin del

Utroligt at min 10 år gamle CS2 stadig kan rumme en opdatering!!


Re: Opdatering til CS2 version

: 26 feb 2021, 19:02
af Søren

Det kan den heller ikke meget længere. Det er efterhånden meget skrabet, hvad der hældes i opdateringer til CS2.


Re: Opdatering til CS2 version

: 26 feb 2021, 19:15
af Mogens

Hej Søren

Du skriver at cs2 vil have version 3.81

Hvorfor skriver maerklin 4.2.13?

Een vil ikke påføre dig udfordringer hvis det kan undgås.

Hilsen fra Mogens


Re: Opdatering til CS2 version

: 26 feb 2021, 19:25
af Søren

Du skriver at cs2 vil have version 3.81
Hvorfor skriver maerklin 4.2.13?

Fordi jeg er blind. Det er selvfølgelig 4.2.13. 😳


Re: Opdatering til CS2 version

: 26 feb 2021, 19:32
af Mogens

Du er selvfølgelig tilgivet.

Der er jo et gammelt udtryk der siger kærlighed gør blind, så hvis nogen er i tvivl så er det hermed fastslået at du har en stor kærlighed til Märklin.

Tak for dine flotte indlæg her på baneforum.

Mogens


Re: Opdatering til CS2 version

: 26 feb 2021, 20:37
af jhcn

En sjov detalje efter opdateringen

Nu er det en CS3 jeg lukker ned for.....

Afslut.jpg

Re: Opdatering til CS2 version

: 26 feb 2021, 20:47
af jhcn
Søren skrev: 26 feb 2021, 19:25

Du skriver at cs2 vil have version 3.81
Hvorfor skriver maerklin 4.2.13?

Fordi jeg er blind. Det er selvfølgelig 4.2.13. 😳

Teknisk set kan det tal også være korrekt efter seneste opdatering

CS2 Info.jpg