Man skal se sig for på QXL

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Søren
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Man skal se sig for på QXL

Indlæg af Søren »

Skovsøekspressen skrev:Og det skal man altså være opmærksom på hvis man vil købe og og sælge videre, hvilket kan være meget fristende. Og det er vel at mærke uanset overskuddets størrelse.
Jeg vil dog antage, at det er meget svært at kontrollere i småtingsafdelingen.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Skovsøekspressen
Godsforvalter
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Man skal se sig for på QXL

Indlæg af Skovsøekspressen »

Uden overhovedet at gøre mig klog på det, så skal man nok over et vist beløb, før der er ressourcer til at chekke det. Men da jeg spurgte nærmere til i det sin tid, så fik jeg at vide at det var ligegyldigt hvor lille eller stort overskuddet var. Om det så kun var 1 kr., skulle der betales skat af det.

Jeg kan sagtens forstå denne udmelding, tænk hvis det hele udviklede sig til græske tilstande lige pludselig...........

Mvh
Claus
Besvar