Ja, det håber jeg. Største problem lige nu er dog at jeg har lyst til at pakke hans gave op og gå igang!
Er også allerede begyndt at lave en liste over de næste indkøb!
Er digitalt det rigtige at købe nu?
-
BoChristensen
- Trafikelev
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Ho
-
BoChristensen
- Trafikelev
Re: Er digitalt det rigtige at købe nu?
Hmm.... Et lille spørgsmål mere:
Knægten er jo svært begejstret for sin iPad, så fandt ud af at det kan udnyttes! Men:
Kan man koble det indkøbte startsæt op med en 60657 og styre via appen Mobile Station ELLER skal man investere i en Central Station 60215?
Forholdsvis stor forskel i pris jo :-)
Knægten er jo svært begejstret for sin iPad, så fandt ud af at det kan udnyttes! Men:
Kan man koble det indkøbte startsæt op med en 60657 og styre via appen Mobile Station ELLER skal man investere i en Central Station 60215?
Forholdsvis stor forskel i pris jo :-)
-
Søren
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Som det ser ud i dag, så kan du ikke bruge tablet og smartphone uden en Central Station.
Jeg forstår godt fascinationen af styring med smartphone og tablet, men jeg tænker samtidig at du skal vente og se hvor din Mobile Station fører dig hen. Det er måske overkill at gå efter en Central Station før I ved hvor langt i vil gå.
Men: Hvis du går den vej, så vil jeg anbefale at tage en Central Station 3. 60215 er Central Station 2 som ikke produceres længere.
Jeg forstår godt fascinationen af styring med smartphone og tablet, men jeg tænker samtidig at du skal vente og se hvor din Mobile Station fører dig hen. Det er måske overkill at gå efter en Central Station før I ved hvor langt i vil gå.
Men: Hvis du går den vej, så vil jeg anbefale at tage en Central Station 3. 60215 er Central Station 2 som ikke produceres længere.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
BoChristensen
- Trafikelev
Det var også min tanke, 11 lokomotiver med 16 funktioner på hvert plus 320 signaler/sporakift, må kunne være nok til en start.
Jeg er super facineret af de muligheder der er nu.
Tak for et godt svar Søren!
Jeg er super facineret af de muligheder der er nu.
Tak for et godt svar Søren!
-
Ksn1205
- Ledvogter
- Skinnesystem: Märklin C
Kan ser du er hoppet med på Märklin styre enhed og det kan jeg kun sige god for. (Selv om min cs3 stadig kan drille mig lidt men det høre et andet sted til)
Men hvis man meget gerne ville køre med iPad er der mulighed for at bruge/skifte til roco z21 der styre man det hele med pc eller tablet/smartphone. Jeg er dog personligt mere til en “klassisk” centralsation. Og Märklin MS2 synes jeg er super enkel og brugervenlig (som Apples iOS ;) )
Men hvis man meget gerne ville køre med iPad er der mulighed for at bruge/skifte til roco z21 der styre man det hele med pc eller tablet/smartphone. Jeg er dog personligt mere til en “klassisk” centralsation. Og Märklin MS2 synes jeg er super enkel og brugervenlig (som Apples iOS ;) )