Bruger du Trustpilot?

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5451
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Bruger du Trustpilot?

Indlæg af Søren »

Hejsa

Jeg synes tit jeg render ind i folk som af den ene eller anden grund er rendt i problemer med en forhandler. Det kan jo have mange årsager, men jeg synes det er vigtigt, at man - måske i stedet for at være kælling omkring det i et lukket klubforum - giver forhandleren mulighed for at give svar på tiltale. F.eks. ved at skrive en anmeldelse, saglig selvfølgelig, inde på Trustpilot. Der er efterhånden en del som har anmeldt, især Nettog, men også mange af de andre. Slå din foretrukne forhandler op og giv dem en karakter. Så kan andre også se om det er noget for dem.
Hos Dorthea har f.eks. 9 ud af 10 stjerner
Hos Dorthea har f.eks. 9 ud af 10 stjerner
Trustpilot har dog været lidt død, hvad der angår modeltogsbutikker og anmeldelser, så jeg synes det kunne være rart, hvis vi kunne få det kickstartet lidt igen med nye anmeldelser. Du har garanteret mange positive oplevelser, som du kan dele - og måske en enkelt knap så positiv. Så del dem - på Trustpilot...

Togcenter Gentofte: https://www.trustpilot.com/review/www.modeltog.nu
Hobbykæden: https://www.trustpilot.com/review/www.hobbykaeden.dk
Nettog: https://www.trustpilot.com/review/www.nettog.dk (bundskraber, 4,8 stjerner baseret på 21 anmeldelser)
Hos Dorthea: https://www.trustpilot.com/review/hosdorthea.dk (topscorer, 9 ud af 10 stjerner, baseret på 44 anmeldelser)
Felderbanen: https://www.trustpilot.com/review/www.felderbanen.dk (Har slet ingen anmeldelser, og det er da synd)

Der er sikkert nogle som jeg har glemt, men du kan jo selv lede videre. http://www.trustpilot.dk/

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Besvar