Remise / sporskifte

Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
Søren
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Remise / sporskifte

Indlæg af Søren »

der er den mest tynde undskyldning for ikke at kunne sende en pm jeg har hørt længe

Det er ikke en undskyldning, det er en regel vi har.

det du gør med den måde er at han ( sarby ) ikke kan mødes med nogen der måske kan hjælpe ham

Vi er et åbent forum for spørgsmål og svar vedrørende modeltog, vi er til gavn for alle. Du har ikke krav på at kunne sende privatbeskeder. Jeg kunne også vælge at slå funktionen fra, det har jeg ikke gjort. Jeg har i stedet forlangt, at du skal bidrage med en vis mængde indhold, før du kan hoppe i "privaten".

ja jeg har den mulighed men da jeg ikke tror at nogen vil have deres private info i klar text så at alle kan bruge dem i dette forum
så er den mulighed der ikke mere og du udelukker ham fra hjælp

Jeg udelukker ingen fra hjælp, det er essensen i Baneforum. Jeg udelukker andre fra hjælp til samme problemer, ved at levere en platform, hvor folk kan kommunikere i private beskeder.

det kunne tænkes at han har svært ved at beskrive 100% hvad den gør og det at sende en pm er vel ikke at sende alt hvad man har
af problemer ( kan være at nogen gør det. ved det ikke ) jeg gik ud fra at det var lavet så man kunne sende private ting over en pm
som køb/salg og hvad man ellers kunne gøre med en pm

Først og fremmest, hvis du har svært ved at formulere dit problem, så hjælper en privatbesked ikke på det. Ulempen er blot, at der nu kun er én modtager til at forstå problemet, og dermed er det endnu sværere at få hjælp. Det er altid nemmere, når flere læser med.

Vi er et forum, hvor du kan stille spørgsmål og få svar og kyndig vejledning fra meget dygtige hobbyfolk, som bruger deres fritid på at hjælpe andre. En af vilkårene for brugen af de menneskers fritid er, at vi ikke skal være privatsupport for individer, der ikke ønsker at udstille deres problemer. Det er prisen, du som bruger, betaler for at være med her. Det er også derfor det ikke koster noget, og aldrig har gjort det.

Det eneste vi forlanger er gennemsigtighed og offentligt tilgængelige indlæg. Du kan google hjælpen senere, og finde gammel hjælp frem igen. Det kan du ingen andre steder, hvor folk typisk diskuterer modeltog, som f.eks. Facebook. Vi er den bedre langvarige løsning.

Summa summarum: Du får gratis hjælp - og prisen for den gratis hjælp er, at andre også kan læse med og få gratis hjælp. Det kommer ikke til at ændre sig.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Besvar