Opdatering af CS3+

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
sarby
Lokomotivfører
Indlæg: 260
Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Re: Opdatering af CS3+

Indlæg af sarby »

Jeg vil gerne have version 2.4.1 til at virke, jeg kan ikke finde noget at ændre, og slet ikke hvor.

sarby
Lokomotivfører
Indlæg: 260
Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Re: Opdatering af CS3+

Indlæg af sarby »

Jeg vil gerne have version 2.4.1 til at virke, jeg kan ikke finde noget at ændre, og slet ikke hvor.
Det har virket før jeg opdateret til 2.6.2

moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4815
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Opdatering af CS3+

Indlæg af moppe »

Du skal vælge hvilken strømforsyning du bruger. Det er et sikkerhedsspørgsmål- sikkerhed for at din Modelbane ikke brænder dit hus ned!

Læs:
https://www.maerklin.de/fileadmin/media ... zteile.pdf

Jeg har Google oversat den til dansk, hvis tysk er et problem.

Klaus

Vedhæftede filer
Einstellungen_f_Schaltnetzteile 2.pdf
(129.18 KiB) Downloadet 16 gange
Besvar