Jeg vil gerne have version 2.4.1 til at virke, jeg kan ikke finde noget at ændre, og slet ikke hvor.
Opdatering af CS3+
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 260
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Re: Opdatering af CS3+
Jeg vil gerne have version 2.4.1 til at virke, jeg kan ikke finde noget at ændre, og slet ikke hvor.
Det har virket før jeg opdateret til 2.6.2
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4815
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Opdatering af CS3+
Du skal vælge hvilken strømforsyning du bruger. Det er et sikkerhedsspørgsmål- sikkerhed for at din Modelbane ikke brænder dit hus ned!
Læs:
https://www.maerklin.de/fileadmin/media ... zteile.pdf
Jeg har Google oversat den til dansk, hvis tysk er et problem.
Klaus
- Vedhæftede filer
-
- Einstellungen_f_Schaltnetzteile 2.pdf
- (129.18 KiB) Downloadet 16 gange
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk