Drejeskive CS3+

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Besvar
sarby
Lokomotivfører
Indlæg: 260
Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Drejeskive CS3+

Indlæg af sarby »

Hej.
Jeg har store problemer med mim Drejeskive 74862, jeg tror jeg har fået låst skiven, men hvordan får jeg låst drejeskiven op.
Vejledningen siger at jeg skal trykke på symbol nr2 fra oven (input - 6021/CS2), men jeg har en CS3+, hvor finder jeg knappen/symbolet?
MVH John

sarby
Lokomotivfører
Indlæg: 260
Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Re: Drejeskive CS3+

Indlæg af sarby »

Jeg har lavet en ring omkring den knap jeg leder efter. PDF fil næsten nede i bunden.

Vedhæftede filer
bc538e9410745728db295ff0be966e2a1727252865.pdf
(6.5 MiB) Downloadet 18 gange
Besvar