Opdatering CS3+

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Besvar
sarby
Lokomotivfører
Indlæg: 260
Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Opdatering CS3+

Indlæg af sarby »

Hej.
Jeg kører med Windigipet 2025 og CS3+, alt virkede før jeg opdateret.
Nu er mit problem med hensyn til trykknapper, hvis jeg vil tænde og slukke virker det således lyset slukker og CS3+ mister forbindelsen, som må jeg initalisere, for at få forbindelse igen.Jeg har også lavet 3 knapper til justering af min drejeskive, samme problem de virker ikke. Når jeg trykker på knappen afbrydes forbindelsen. Så forfra med at tilslutte CS3+ igen. Håber der er en der kan hjælpe. På forhånd tak. Mvh John

Besvar