Hej.
Jeg kører med Windigipet 2025 og CS3+, alt virkede før jeg opdateret.
Nu er mit problem med hensyn til trykknapper, hvis jeg vil tænde og slukke virker det således lyset slukker og CS3+ mister forbindelsen, som må jeg initalisere, for at få forbindelse igen.Jeg har også lavet 3 knapper til justering af min drejeskive, samme problem de virker ikke. Når jeg trykker på knappen afbrydes forbindelsen. Så forfra med at tilslutte CS3+ igen. Håber der er en der kan hjælpe. På forhånd tak. Mvh John
Opdatering CS3+
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 260
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C