Drejeskive

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Besvar
sarby
Lokomotivfører
Indlæg: 260
Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Drejeskive

Indlæg af sarby »

Hej.
Min drejeskive driller mig, så jeg har besluttet at lave en ny plade, montere drejeskiven på pladen, og få den til at køre hele vejen rundt.
Spørgsmål:
Hvilken plade vil i anbefale jeg køber og sætter drejeskiven på?
Den skal jo være mere end 100% lige.
Mvh John

moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4815
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Drejeskive

Indlæg af moppe »

Krydsfinerplade med så mange lag som muligt…….gerne 12mm

Og så tager du din dyksav og saver 5 cm brede “strimler” som du monterer på højkant i en firkant omkring hullet, så det hele bliver ekstra stift.

Klaus

sarby
Lokomotivfører
Indlæg: 260
Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Re: Drejeskive

Indlæg af sarby »

Hej.
Super ide, tak for dit svar.
Mvh John

Besvar