Hej.
Min drejeskive driller mig, så jeg har besluttet at lave en ny plade, montere drejeskiven på pladen, og få den til at køre hele vejen rundt.
Spørgsmål:
Hvilken plade vil i anbefale jeg køber og sætter drejeskiven på?
Den skal jo være mere end 100% lige.
Mvh John
Drejeskive
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 260
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Drejeskive
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4815
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Drejeskive
Krydsfinerplade med så mange lag som muligt…….gerne 12mm
Og så tager du din dyksav og saver 5 cm brede “strimler” som du monterer på højkant i en firkant omkring hullet, så det hele bliver ekstra stift.
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
sarby
- Lokomotivfører
- Indlæg: 260
- Tilmeldt: 03 jan 2017, 16:52
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Re: Drejeskive
Hej.
Super ide, tak for dit svar.
Mvh John