Dansk forum om modeljernbaner og rigtige jernbaner. Stil dine spørgsmål her.
Spring til indhold
Indlæg af Godsbanen » 22 mar 2026, 17:48
Så vidt jeg kan se, er linket en 40 sider lang tråd om "Meine Anlage". Men en smule olie på slæbeskoen kan næppe gøre skade.
Tilbage til "Elektronik og digitaldrift"