Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
4 Svar
4392 Visninger
Seneste indlæg af speed180
03 nov 2011, 11:57
7 Svar
5241 Visninger
Seneste indlæg af speed180
01 nov 2011, 22:21
0 Svar
2190 Visninger
Seneste indlæg af speed180
26 okt 2011, 05:18
0 Svar
2409 Visninger
Seneste indlæg af speed180
25 okt 2011, 21:39
2 Svar
2801 Visninger
Seneste indlæg af moppe
06 okt 2011, 06:02
2 Svar
2791 Visninger
Seneste indlæg af gert
03 okt 2011, 08:01
0 Svar
2374 Visninger
Seneste indlæg af gert
30 sep 2011, 21:46
3 Svar
3496 Visninger
Seneste indlæg af speed180
28 sep 2011, 04:33
7 Svar
5640 Visninger
Seneste indlæg af speed180
22 sep 2011, 06:50
11 Svar
8686 Visninger
Seneste indlæg af bygger01
10 sep 2011, 18:19
30 Svar
23486 Visninger
Seneste indlæg af gert
06 sep 2011, 17:40
2 Svar
3701 Visninger
Seneste indlæg af speed180
24 aug 2011, 15:00
5 Svar
4823 Visninger
Seneste indlæg af Søren
21 aug 2011, 18:56
3 Svar
4195 Visninger
Seneste indlæg af speed180
17 aug 2011, 13:01
19 Svar
13966 Visninger
Seneste indlæg af domino
09 aug 2011, 23:37
Forumtilladelser
Du kan ikke skrive nye emner Du kan ikke besvare emner Du kan ikke redigere dine indlæg Du kan ikke slette dine indlæg Du kan ikke vedhæfte filer