Det lyder godt moppe.
Kan i hjælpe mig med spørgsmålet om hjertestykket/jumperen på trix c?
Det lyder godt moppe.
Kan i hjælpe mig med spørgsmålet om hjertestykket/jumperen på trix c?
Ps. Ang roco geoline.
Den bestod ikke høje hæle testen, som PIKO A. Så det spor skal jeg stensikkert ikke have..