Har du prøvet en Reset? Eller er der en årsag til at du eventuelt ikke har gjort det?
Søgningen gav 343 resultater
- 02 jun 2026, 23:39
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: Märklin 39338
- Svar: 7
- Visninger: 329
- 02 jun 2026, 22:21
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: Märklin Central Station 3 med indbygget Wi-Fi...
- Svar: 137
- Visninger: 34401
Re: Märklin Central Station 3 med indbygget Wi-Fi...
- 31 maj 2026, 14:15
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: CS3 opdatering fejler
- Svar: 2
- Visninger: 157
Re: CS3 opdatering fejler
Du har selvfølgelig prøvet bare at slukke og så tænde igen uden at røre noget? Jeg har ikke opdateret fra 2.5.x endnu.
- 30 maj 2026, 13:27
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: Märklin 39338
- Svar: 7
- Visninger: 329
Re: Märklin 39338
Nu har jeg ikke en CS2, men bruger CS3 og MS2. En Reset fører blot dekoderen tilbage til fabriksindstillingerne. Altså som det var da du havde lokomotivet med den indbyggede dekoder fra ny af.
- 26 apr 2026, 17:14
- Forum: Begynderspørgsmål
- Emne: Kant på skyggebanegård
- Svar: 38
- Visninger: 7768
Re: Kant på skyggebanegård
Jeg ved ikke om det der trick med at lægge (maler)tape på for at undgå splinter osv hjælper noget?
- 21 apr 2026, 14:31
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: Dekas MX lys
- Svar: 8
- Visninger: 3747
Re: Dekas MX lys
Jeg har Viking udgaven (i AC), der kom samtidig, men har ikke checket kabinelyset endnu. Jeg synes nu, det gule lys ser hyggeligere ud... omend ikke naturtro selvfølgelig.
Men fint nok at du har fået det ændret.
- 22 mar 2026, 17:48
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: Lux 9301 Hjulrenser / erfaringer
- Svar: 20
- Visninger: 16217
Re: Lux 9301 Hjulrenser / erfaringer
Så vidt jeg kan se, er linket en 40 sider lang tråd om "Meine Anlage". Men en smule olie på slæbeskoen kan næppe gøre skade.
- 22 mar 2026, 16:02
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: Lux 9301 Hjulrenser / erfaringer
- Svar: 20
- Visninger: 16217
Re: Lux 9301 Hjulrenser / erfaringer
- 22 mar 2026, 12:31
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: Lux 9301 Hjulrenser / erfaringer
- Svar: 20
- Visninger: 16217
Re: Lux 9301 Hjulrenser / erfaringer
Jeg har for år tilbage også set de der videoer, der anbefaler et tyndt lag olie på skinnerne - nok mest henvendt til to-skinne folk. Jeg vil ikke anbefale det. Måske er det "snake oil"? Det kan i hvert fald introducere en række nye problemer.
- 19 mar 2026, 22:05
- Forum: Elektronik og digitaldrift
- Emne: CS3 opdatering 2.6
- Svar: 48
- Visninger: 8647
Re: CS3 opdatering 2.6
Så det er lykkedes at installere den tidligere version? Så på det omtalte forum, at USB nøglen kun skulle have version 2.5.2 liggende og ikke andre ting.