Okay du VIL ikke løse problemet, fair nok.
Sælg maskinerne……
Klaus (der trods sin halvhøje alder og masser af modeltogsindkøb aldrig har haft brug for Forbrugerklagenævnet, hverken til modeltog, eller andet)
Okay du VIL ikke løse problemet, fair nok.
Sælg maskinerne……
Klaus (der trods sin halvhøje alder og masser af modeltogsindkøb aldrig har haft brug for Forbrugerklagenævnet, hverken til modeltog, eller andet)
Det nytter ikke noget at sende mails, hvis din mails bliver anset som værende spam af en mailserver et sted undervejs.
Så kan du vente på svar fra en der aldrig har set en mail fra dig.
Hvordan skal du så kunne bliver hjulpet?
Klaus
Der er de CV værdier indstillingerne svare til, hvis man bruger DCC.
Læg mærke til at nogle indstillinger der ikke er en CV variabel ud for.
Klaus
Så må du tage lokomotiverne i hånden og besøge forhandleren.
Klaus
CS3 har ikke problemer med at læse CV.
Et mfx registret lokomotiv har ikke CV.
Klaus
Det er dekoderen der prioriterer mfx over DCC.
Klaus
Prøv at trykke på cirklen ud for nummer 3…..
Klaus