Søgningen gav 4826 resultater

af moppe
18 jun 2026, 14:07
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: ACME lok kører i slowmotion
Svar: 41
Visninger: 436

Re: ACME lok kører i slowmotion

Okay du VIL ikke løse problemet, fair nok.

Sælg maskinerne……

Klaus (der trods sin halvhøje alder og masser af modeltogsindkøb aldrig har haft brug for Forbrugerklagenævnet, hverken til modeltog, eller andet)

af moppe
18 jun 2026, 12:52
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: ACME lok kører i slowmotion
Svar: 41
Visninger: 436

Re: ACME lok kører i slowmotion

Det nytter ikke noget at sende mails, hvis din mails bliver anset som værende spam af en mailserver et sted undervejs.

Så kan du vente på svar fra en der aldrig har set en mail fra dig.
Hvordan skal du så kunne bliver hjulpet?

Klaus

af moppe
18 jun 2026, 09:31
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: ACME lok kører i slowmotion
Svar: 41
Visninger: 436

Re: ACME lok kører i slowmotion

Jeg har kontaktet forhandleren flere gange, men han svarer ikke... Jeg ville prøve at ringe. Jeg kan næsten regne ud, hvilken forhandler det er og der har jeg stort set altid kunnet komme igennem på telefon. Vær opmærksom på at mails kan ende i spamfiltre. Men det kunne jo også være at en forhandle...
af moppe
17 jun 2026, 17:05
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: ACME lok kører i slowmotion
Svar: 41
Visninger: 436

Re: ACME lok kører i slowmotion

Lincoln skrev: 17 jun 2026, 10:30

Hvis mfx registrerede lokomotiver ikke har CV, hvad er så disse oplysninger, der fremgår af de 58 mfx lokomotiver, jeg har registreret i min CS3?

Der er de CV værdier indstillingerne svare til, hvis man bruger DCC.

Læg mærke til at nogle indstillinger der ikke er en CV variabel ud for.

Klaus

af moppe
17 jun 2026, 16:56
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: ACME lok kører i slowmotion
Svar: 41
Visninger: 436

Re: ACME lok kører i slowmotion

Så må du tage lokomotiverne i hånden og besøge forhandleren.

Klaus

af moppe
17 jun 2026, 10:24
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: ACME lok kører i slowmotion
Svar: 41
Visninger: 436

Re: ACME lok kører i slowmotion

Jeg har nu brugt 3 dage på at få disse to lok, jeg købte fra helt nye for 7 måneder siden, og som har kørt max 10 minutter, til at virke ordentligt. Nu ryger de til salg på på DBA som værende defekte ☹️ Hvis de er købt som nye for 7 måneder siden, så er der reklamationsret på dem. Med andre ord, be...
af moppe
17 jun 2026, 10:20
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: ACME lok kører i slowmotion
Svar: 41
Visninger: 436

Re: ACME lok kører i slowmotion

CS3 har ikke problemer med at læse CV.

Et mfx registret lokomotiv har ikke CV.

Klaus

af moppe
17 jun 2026, 05:53
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: ACME lok kører i slowmotion
Svar: 41
Visninger: 436

Re: ACME lok kører i slowmotion

Det er dekoderen der prioriterer mfx over DCC.

Klaus

af moppe
16 jun 2026, 22:41
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: ACME lok kører i slowmotion
Svar: 41
Visninger: 436

Re: ACME lok kører i slowmotion

Lincoln skrev: 16 jun 2026, 22:34

[CS3 kan slet ikke finde lokomotiverne nu, kun som mfx.

Så har du resat dekoderen.
Dermed har den slået mfx til og melder sig ind via mfx.

Klaus

af moppe
16 jun 2026, 21:47
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: ACME lok kører i slowmotion
Svar: 41
Visninger: 436

Re: ACME lok kører i slowmotion

Prøv at trykke på cirklen ud for nummer 3…..

Klaus