Det læste jeg så nu
Jeg er i syv sind om jeg skal opgradere til v11
Det læste jeg så nu
Jeg er i syv sind om jeg skal opgradere til v11
Det har jeg lidt svært ved at finde hoved og hale i…. Men ønsker jeg at opgradere til ver. 11, skal det være inden 31/6 - da lukker shoppen så har man et par måneder til at downloade i.
Jeg syntes nu det ser meget gult i virkeligheden
Jeg kender da nogen stykker der vil begræde denne beslutning, mig selv inclusive
Tak Søren, det anede mig jeg skulle linke.
Jeg har ikke nogen Youtube konto, så vi lader det bare ligge. Videoen viser også bare det virker fint
Jeg kan ikke lykkes med en video, mov formatet kan ikke uplades.
Til gengæld har jeg taget et billede af den fungerende opsætning, med fjedrende træktråd.
Tak for alle input, det har været meget inspirerende.
Så tror jeg den er der, ville uploade en video - men Google vil ikke have adgang til min fotomappe