Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
bygger01 skrev:Hvordan griber man det an i Baneforum på at fastholde den slags info., så den slags ikke skal samles fra hel masse indlæg
Det letteste er at den der har postet det første indlæg (i dette tilfælde dig), opsummerer i det første indlæg.
Det vil sige at de forslag der er kommet ind til videre, lægger du ind i det første indlæg du har lavet i tråden. Så er det op til dig at "vedligeholde" det.
bygger01 skrev:Men den Wiki på en anden kanal er god til den slags - håber GD læser med
Det gør han ganske givet, men der kommer næppe nogen wiki her. En wiki kræver ufatteligt meget vedligehold og struktur, for at man kan finde rundt i den, ellers ender den med at blive samme suppedas, som du finder på "en anden kanal", hvor linksamlingen er så stor og uoverskuelig og der ingen orden er.
Jeg er helt enig med Klaus. Wikien inde på den "konkurrerende kanal" er meget uoverskuelig. Og jeg har fx meget svært ved at se hvordan direkte afskrift fra diverse bøger, har noget med Wiki at gøre. Men det er så min mening. Og forfatterne har jo også gjort det i den bedste mening.
bygger01 skrev:Hvordan griber man det an i Baneforum på at fastholde den slags info., så den slags ikke skal samles fra hel masse indlæg
Hejsa
Jeg har "pinned" din tråd, så den ligger altid øverst i gruppen "Køb, salg og arrangementer". Så fastholdes den. Der er lidt kamp om pladserne øverst i grupperne, så det er altid med det forbehold, at hvis trådens relevans ændrer sig, bliver den "unpinned" igen. :-)
Modeljernbane kan også være i skala 1:8 og 1:4
I Egå 10 km nord for Århus bygges der en udendørs bane med sporvidde 184 mm 7¼ tomme.
Se meget mere på http://www.modelparken.dk
Alle er velkomne til at kigge ind, der arbejdes på banen hver søndag