Nej, men det kræver at du har styr på dit netværk.
Dybest set kan du sætte fast ip adresse i din CS3 og undlade at sætte gateway. Så kan du kommunikere internt på dit netværk, men din CS3 vil aldrig kunne komme til at se ud på internettet.
Klaus
Nej, men det kræver at du har styr på dit netværk.
Dybest set kan du sætte fast ip adresse i din CS3 og undlade at sætte gateway. Så kan du kommunikere internt på dit netværk, men din CS3 vil aldrig kunne komme til at se ud på internettet.
Klaus
Klaus
Tak for forslaget, men den slags - som du sikkert har gættet - er ikke lige mig .......
Den røde prik må bl.a. minde mig om de mærkelige måder, Märklin ikke melder direkte ud - når de er gjort i nælderne - men for diverse forbindelse til skrive på diverse medier !
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
hej jeg har problemer efter jeg har opdateret min CS3 når jeg starter den op od trykker nødstop væk kommer der en besked op
" spændingen på enhed GFP3-1 ( spænding er uden for tilladte område ). og den røde nødstop bar blinker.
Når jeg går ind i målerindstillinger og kigger står der " målestok HO19V ", transformer understøttelse er vinget af
går jeg så ind under GFP3 er spændingen kun på 15,3v
transformeren jeg har tilkoblet er en Merkling 960041 19v 60W
der er ikke koblet spor til, det kan ikke være en kortslutning der er skyld i det
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad problemet er
Morten
Træd et skridt baglæns til 2.5.2 !
De opdateringer åbner "blot" for noget nyt af forskelligt kaliber ( som også kan gå galt ).
Men hvis du kommer fra 2.5.2, hvorfor så ikke træde et skridt tilbage .........
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
Er du sikker på at din strømforsyning er indstillet til 19V? Der er en lille omskifter til at skifte mellem 19 og 15 V.
Med venlig hilsen
Henning
3-skinne med fokus på dansk Epoke III, men med kraftig tysk islæt
CS3 (ikke plus) og CS2.
En blanding af sporskiftedekoder og tilbagemelding fra flere producenter
Win-digpet 2025 premium
Medlem af MIST-Zealand
takker det var omskifteren den havde jeg ikke set
Morten
Hej,
Nogen der har hørt nyt omkring eventuelle rettelser til v2.6 for CS3?
Mvh
Niels
www.NIELS-MODELTOG.dk
Dansk epoke IVb. CS3, MS2 & Traincontroller Gold.
Den er i test lige nu. Herefter bliver den frigivet.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
Det skulle være sket nu ....
I følge pejt på FB skulle det være ganske vist !!