Hejsa
Sjov overskrift - men med mening. :-) Vi har oplevet, at ret så mange spam-brugere har forsøgt, at oprette sig de sidste par dage. Derfor har jeg ændret profilsiden en smule.
Jeg har oprettet et ekstra spørgsmål når man skal oprette sig som bruger. Spørgsmålet lyder "Sætningen 'Rød grød med fløde' indeholder hvor mange ord?". Svaret er åbenlyst - og skal besvares med et tal, men det ved den computer som spammer os forhåbentlig ikke.
Ulempen er, at spørgsmålet også dukker op på din profilside, derfor skal du lige svare på spørgsmålet, hvis du ændrer din profil. Du skal kun gøre det én gang.
Jeg håber det begrænser effekten af spambrugere, hvis det ikke har nogen effekt vil jeg pille spørgsmålet af igen. Jeg nævner det her, så du ikke bliver forvirret, hvis du er inde og ændre dine indstillinger. :-)
Rød grød med fløde...
Forumregler
Forsøg at hjælp hinanden med de problemer der måtte opstå. Arbejdet med forumet er frivilligt og problemer håndteres efter bedste evne. :-)
Forsøg at hjælp hinanden med de problemer der måtte opstå. Arbejdet med forumet er frivilligt og problemer håndteres efter bedste evne. :-)
-
Baneforum.dk
- Generaldirektør
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: PECO Streamline
- Geografisk sted: Aarhus
- Kontakt:
Rød grød med fløde...
Med venlig hilsen
baneforum.dk,
Søren
Har du spørgsmål til brugen af forum? Kan du stille dem under forumsupport
baneforum.dk,
Søren
-
Erik Olsen
- Lokomotivfører
- Scale: N
- Geografisk sted: Ishøj
- Kontakt:
Re: Rød grød med fløde...
Kedeligt at du ikke kan skrive det korrekt "Rødgrød" er et ord (samskrivning), det er forkert at skrive det "rød grød" (særskrivning). Det kan få nogle til at svare anderledes på spørgsmålet end du mener det skal besvares.Baneforum.dk skrev:'Rød grød med fløde' indeholder hvor mange ord?
-
bygger01
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
Det kunne blot være en del af koden ........
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
-
Baneforum.dk
- Generaldirektør
- Skinnesystem: PECO Streamline
- Geografisk sted: Aarhus
- Kontakt:
Din bemærkning bliver taget til efterretning. Det er en fejl fra min side, jeg retter den ved lejlighed.Erik Olsen skrev:Kedeligt at du ikke kan skrive det korrekt...
Til gengæld vil jeg nævne, at du kan nævne det pænere. Der er mange måder, hvorpå du kan formidle dit budskab på en pæn måde. Jeg synes ikke du har valgt en af dem. Når du indleder en sætning med "kedeligt", så antager jeg, at du ikke betragter mig som særlig interesseret i korrekt stavemåde - jeg har faktisk opfattelsen, at du tænker jeg er ligeglad. Det er langt fra rigtigt, stavemåder er netop noget jeg går op i.
Med venlig hilsen
baneforum.dk,
Søren
baneforum.dk,
Søren
-
gert
- Lokomotivfører
- Geografisk sted: Aalborg
er en rød grød nødvendigvis det samme som rødgrød?
Gert
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
Erik Olsen
- Lokomotivfører
- Kontakt:
Det kommer an på formålet.Baneforum.dk skrev:Til gengæld vil jeg nævne, at du kan nævne det pænere.
Her er det en praktisk oplysning som gør det muligt at rette en kedelig fejl (og jeg mener "kedelig fejl" meget bogstaveligt, nemlig at den kan give anledning til andre fejl og forvirring). Hvis du tror jeg bruger "kedelig" for at karakterisere dig, må jeg melde hus forbi. Det er ikke hensigten.
Den korte form jeg benytter, må være nok. Røvslikkermetoder gemmer jeg til når det er hensigtsmæssigt.
-
Erik Olsen
- Lokomotivfører
- Kontakt:
I dette tilfælde er det ikke det samme. "Rødgrød med fløde" er en ældgammel taletest som afslører om folk har lært at tale dansk fra barnsben.gert skrev:er en rød grød nødvendigvis det samme som rødgrød?